Moderní nástroje internetového marketingu, jejich vliv na úspěšnost prodeje – Bc. Michaela Nováková
Bc. Michaela Nováková
Diplomová práce
Moderní nástroje internetového marketingu, jejich vliv na úspěšnost prodeje
Modern internet marketing tools and their impact on sales success
Anotace:
Diplomová práce se bude zabývat moderními nástroji internetového marketingu společnosti Holandské květiny a jejich následnému vlivu na prodej. V teoretické části budou kompilovány texty vztahující se k problematice marketingu spolu s vymezením internetového marketingu a trendů integrované marketingové komunikace. Postupně pak bude věnována pozornost jednotlivým formám a nástrojům moderního internetového …víceAbstract:
The dissertation deals with the modern tools of the internet marketing of The Dutch Flowers Company and their follow influence on the sale. In the theoretical part there are compiled abstracts relating to the marketing problems with the definition of the internet marketing and the trends of the integrated marketing communication. Gradually the attention is taken heed of particular forms and tools of …víceKlíčová slova
Internetový marketing úspěšnost nástroje internetového marketingu optimalizace klíčové slovo proklik Google AdWords sociální sítě webová stránka virový marketing internetový obchod SWOT analýza Internet marketing success internet marketing tools optimalization keyword click social network website viral marketing eshop SWOT analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mdc16/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet