Marketingová online komunikace podniku – Bc. Samuel Krištof
Bc. Samuel Krištof
Diplomová práce
Marketingová online komunikace podniku
Company's online marketing communication
Anotace:
Diplomová práce (dále jen DP) se zabývá online komunikací firmy působící v oblasti maloobchodního a velkoobchodního prodeje elektroniky, příslušenství a gadgetů. V rešeršní části se DP zabývá online marketingem a jeho jednotlivými oblastmi. S přihlédnutím na případovou studii DP je rešeršní část zaměřena detailněji na sociální sítě, reklamní systém Google Ads a platformu YouTube. V případové studii …víceAbstract:
The diploma thesis (hereinafter referred to as DT) deals with online communication of a company operating in the field of retail and wholesale sales of electronics, accessories and gadgets. In the research part, DT deals with online marketing and its individual areas. Taking into account the DT case study, the research part focuses in more detail on social networks, the Google Ads advertising system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krištof, Samuel. Marketingová online komunikace podniku. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Bezplatné noviny jako nový segment tiskového trhu
Markéta Luštická -
Sociální podnikání jako specifický segment ekonomiky
Jakub Zilvar -
Marketingová strategie značky Křišťálové údolí při pronikání do nového tržního segmentu
Daniela Kubů -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
The impact of influencer marketing on customer engagement
Tatiana Larišová
Název
Vložil
Vloženo
Práva