Společenská odpovědnost obchodních řetězců – Ing. Jitka Demjanová
Ing. Jitka Demjanová
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost obchodních řetězců
Corporate Social Responsibility of Chain Stores
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou společenské odpovědnosti obchodních řetězců v České republice a společenskou odpovědností firem (dále CSR). Teoretická část je věnována jednotlivým dílčím aspektům CSR, jeho dělení, trendům a normám, které CSR upravují. Kvůli novým poznatkům jsem se snažila používat zdroje, které v českém jazyce prozatím nevyšly. V rámci praktické části této bakalářské práce …víceAbstract:
This thesis deals with analysis of Corporate Social Responsibility of Chain stores in Czech Republic and with Corporate Social Responsibility (CSR) of the companies. Theoretical part of this thesis is dedicated to significant component aspects of CSR, its division, its trends and its regulations, which are adjusting it. Because of the newest knowledge I have tried to use the sources, which were never …víceKlíčová slova
Společenská odpovědnost firem (CSR) filantropie externí a interní dimenze CSR ekonomická oblast CSR sociální oblast CSR environmentální oblast CSR greenwashing zákaznické chování Corporate Social Responsibility (CSR) philanthropy external and internal dimensions of CSR economical sphere of CSR social sphere of CSR environmental sphere of CSR customers behaviors
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lpnlf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2012
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lenka Sedláčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova