Analýza marketingové strategie – Bc. Evgeniya Bibik
Bc. Evgeniya Bibik
Diplomová práce
Analýza marketingové strategie
Analysis of Marketing Strategy
Abstract:
This thesis on "Analysis of Marketing Strategy" examines the theoretical and methodological foundations of marketing, specific bank marketing. The aim is to analyze the marketing strategy and synthesis paths of development of marketing activities of the bank.Abstract:
Táto diplomová práce na téma «Analýza marketingové strategie» zkoumá teoretické a metodické základy marketingu, specifika bankovního marketingu. Cílem této diplomové práce je analýza maretingové strategie banky a zobecnění způsobů rozvoje marketingové činnosti banky.
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kaxbu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Petr Sedláček -
Marketingová strategie hokejového klubu BK Havlíčkův Brod
Jan Suchý -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková