Dramatická a interakční hra jako prostředek rozvoje prosociálního chování dítěte předškolního věku – Alžběta ZVĚŘINOVÁ
Alžběta ZVĚŘINOVÁ
Bakalářská práce
Dramatická a interakční hra jako prostředek rozvoje prosociálního chování dítěte předškolního věku
Dramatic and interactive game as a mean of development of pre-school child´s prosocial behaviour
Anotace:
Bakalářská práce je věnována dramatické a interakční hře a jejímu využití při rozvoji prosociálního chování u dětí předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na období předškolního věku, na vývoj poznávacích procesů, rozvoj empatie a prosociálního chování. Dále je zaměřena na metody a techniky dramatické výchovy a dramatickou a interakční hru. Cílem praktické části je pomocí dramatických a interakčních …víceAbstract:
The thesis dedicated to drama and interactive game and its utilization for development of prosocial behavior of preschool age children. The theoretical part is focused on the period of preschool age, on the development of cognitive process, development of empathy and prosocial behavior. Furthermore, it is focused on the methods and techniques of dramatic education and drama and interaction game. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dana Novotná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZVĚŘINOVÁ, Alžběta. \textit{Dramatická a interakční hra jako prostředek rozvoje prosociálního chování dítěte předškolního věku}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/7hlbxn/.
Jak správně citovat práci
ZVĚŘINOVÁ, Alžběta. Dramatická a interakční hra jako prostředek rozvoje prosociálního chování dítěte předškolního věku. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Prosociální chování u dětí předškolního věku
Martina HLAVÁČOVÁ -
Využití příběhu podporujícího prosociální chování v mateřské škole.
Tereza VODIČKOVÁ -
Možnosti rozvoje prosociálního chování dětí předškolního věku
Jitka Nouzáková -
Posilování prosociálního chování dětí předškolního věku
Tereza TRUSÍKOVÁ -
Loutka jako možný prostředek rozvoje prosociálního chování dětí předškolního věku
Eva STARÁ -
Prosociální chování a jeho rozvoj u dětí předškolního věku
Šárka SVOBODNÍKOVÁ -
Prosociální chování a hra u dětí předškolního věku
Petra Čornaničová -
Prosociální chování v příbězích dětské literatury
Dominika KADLECOVÁ