Alžběta ZVĚŘINOVÁ

Bakalářská práce

Dramatická a interakční hra jako prostředek rozvoje prosociálního chování dítěte předškolního věku

Dramatic and interactive game as a mean of development of pre-school child´s prosocial behaviour
Anotace:
Bakalářská práce je věnována dramatické a interakční hře a jejímu využití při rozvoji prosociálního chování u dětí předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na období předškolního věku, na vývoj poznávacích procesů, rozvoj empatie a prosociálního chování. Dále je zaměřena na metody a techniky dramatické výchovy a dramatickou a interakční hru. Cílem praktické části je pomocí dramatických a interakčních …více
Abstract:
The thesis dedicated to drama and interactive game and its utilization for development of prosocial behavior of preschool age children. The theoretical part is focused on the period of preschool age, on the development of cognitive process, development of empathy and prosocial behavior. Furthermore, it is focused on the methods and techniques of dramatic education and drama and interaction game. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Dana Novotná, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZVĚŘINOVÁ, Alžběta. Dramatická a interakční hra jako prostředek rozvoje prosociálního chování dítěte předškolního věku. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy