Komunikační strategie značky Chupa Chups – Vanda Hurtová
Vanda Hurtová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie značky Chupa Chups
Chupa Chups brand communication strategy
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou vytváření marketingové komunikace zaměřené na děti jako cílovou skupinu a na cílení marketingové komunikace na více segmentů. Práce je rozčleněna do pěti hlavních kapitol, kde první tři se věnují přehledu aktuální literatury z oblasti komunikační strategie a literární rešerši zaměřené na specifika komunikace vůči jednotlivým cílovým skupinám, další dvě kapitoly se věnují …viacAbstract:
The topic of the thesis is centered around creating marketing communication strategy focused on children as a target group and on targeting marketing communication on multiple segments. The thesis is divided into five main chapters, where the first three are devoted to a review of the current literature in the field of communication strategy and a literature search focused on the specifics of communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92438
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedúci: Eva Křenková
- Oponent: Klára Postlerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92438
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace města Roudnice nad Labem
Lucie ROKOŠOVÁ -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák