Jan Řezníček
Bachelor's thesis
Analýza obchodu s náhradními díly
Analysis of trade in spare parts
Abstract:
Cílem práce je popis aktuální situace v obchodu s Originálními díly Volkswagen a stanovení vhodné marketingové strategie. Tato práce se zaměřuje výhradně na obchod v B2B a jeho součást, jež je v rámci koncernu Volkswagen interně nazývána NORA.Abstract:
This thesis describes current situation in trade in spare parts Volkswagen (Volkswagen Genuine Parts). I focused exclusively on B2B market. Within VW concern this is called NORA.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16198
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2009
- Supervisor: Jiří Mikeš
- Reader: Daniel Kubečka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16198
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Optimisation of spare parts inventories in a selected organisation.
Aleksei Kuzmenko -
Optimisation of spare parts inventories in a selected organisation.
Tamer Awad Mohamed Abdelhadi -
Vytvoření internetového obchodu s náhradními díly pro značku Škoda
Michal Kytlica -
Analýza procesu přípravy obalů pro nové náhradní díly
Viola Hercová -
Návrh implementace metody 5S na vybraném provozu společnosti vyrábějící náhradní díly pro automobilový průmysl
Lucie Měchová -
Internetový obchod s automobilovými náhradními díly
Michal Čermák -
Analýza konkurence e-shopu s mobilním příslušenstvím a náhradními díly
Jan Pískala -
Podnikatelský plán internetového obchodu s náhradními díly historických vozů a jeho realizace
Ivana Trnková