Ing. Michal Hampel

Bakalářská práce

Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky.

New methods of communication utilised in the process of customer relationship management
Anotace:
Řízení vztahů se zákazníky není cílem podniku, ale prostředkem k uplatnění se na hyperkonkurenčních trzích. To platí na trzích průmyslových (B2B stejně jako na trzích zákaznických (B2C). Vzhledem k tomu, že na trzích B2B se jedná o zákazníky, kteří odebírají produkty podniku ve značných finančních nebo množstevních objemech, jsou pro podniky většinou mnohem klíčovější než zákazníci drobní, koncoví …více
Abstract:
Customer relationship management is not an enterprise, but a means to use the hyper-competitive markets. This applies to industrial markets (B2B markets as well as customer (B2C). Given that the market is a B2B customers who take farm produce in significant financial or quantitative volumes are businesses usually much more crucial than small customers, end customers (B2C). Therefore, methods, tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace