Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky. – Ing. Michal Hampel
Ing. Michal Hampel
Bakalářská práce
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky.
New methods of communication utilised in the process of customer relationship management
Anotace:
Řízení vztahů se zákazníky není cílem podniku, ale prostředkem k uplatnění se na hyperkonkurenčních trzích. To platí na trzích průmyslových (B2B stejně jako na trzích zákaznických (B2C). Vzhledem k tomu, že na trzích B2B se jedná o zákazníky, kteří odebírají produkty podniku ve značných finančních nebo množstevních objemech, jsou pro podniky většinou mnohem klíčovější než zákazníci drobní, koncoví …víceAbstract:
Customer relationship management is not an enterprise, but a means to use the hyper-competitive markets. This applies to industrial markets (B2B markets as well as customer (B2C). Given that the market is a B2B customers who take farm produce in significant financial or quantitative volumes are businesses usually much more crucial than small customers, end customers (B2C). Therefore, methods, tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rnm2r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Využití sociálních médií v sektoru B2B
Lucie URBANOVÁ -
Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.
Anna Křižáková -
Remote Sales Strategy for Early-Stage B2B SaaS Start-Up
Lukas Pivarník