Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky. – Ing. Michal Hampel
Ing. Michal Hampel
Bachelor's thesis
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky.
New methods of communication utilised in the process of customer relationship management
Abstract:
Řízení vztahů se zákazníky není cílem podniku, ale prostředkem k uplatnění se na hyperkonkurenčních trzích. To platí na trzích průmyslových (B2B stejně jako na trzích zákaznických (B2C). Vzhledem k tomu, že na trzích B2B se jedná o zákazníky, kteří odebírají produkty podniku ve značných finančních nebo množstevních objemech, jsou pro podniky většinou mnohem klíčovější než zákazníci drobní, koncoví …moreAbstract:
Customer relationship management is not an enterprise, but a means to use the hyper-competitive markets. This applies to industrial markets (B2B markets as well as customer (B2C). Given that the market is a B2B customers who take farm produce in significant financial or quantitative volumes are businesses usually much more crucial than small customers, end customers (B2C). Therefore, methods, tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rnm2r/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2013
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Využití sociálních médií v sektoru B2B
Lucie URBANOVÁ -
B2B Inventory Management: A Lean Management Approach
Arnav Avi