Bc. David RÁBEK

Master's thesis

Učitelé a jejich pohled na školní informační systémy

Teachers and theirs view at school information systems
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá interpretací pohledu učitelů základních škol na školní informační systémy. Analýza proběhla pomocí anonymního dotazníku, který byl následně vyplněn pedagogy.
Abstract:
This thesis deals with the interpretation of the view of primary school teachers on school information systems. The analysis was performed using an anonymous questionnaire, which was then completed by teachers.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Miroslav Chráska, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RÁBEK, David. Učitelé a jejich pohled na školní informační systémy. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta

Palacký University Olomouc

Faculty of Education

Master programme / field:
Teaching at Higher Secondary School / UTIV-UDĚJ

 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 7ih09q 7ih09q/2
20/5/2020
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
21/5/2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.