Porovnání marketingové komunikace vozů Scala a Kamiq – Jan Beneš
Jan Beneš
Bachelor's thesis
Porovnání marketingové komunikace vozů Scala a Kamiq
Comparison of marketing communication SCALA and KAMIQ vehicles
Abstract:
Tato práce se věnuje tématu marketingové komunikace vozů ŠKODA SCALA a KAMIQ. Jejím cílem je tuto komunikaci porovnat a zjistit, zdali není jedno z vozidel více propagováno. Teoretická část se věnuje marketingové komunikaci, jejím cílům, cílovým trhům, positioningu a segmentaci. Přednostně jsou zde popsány nástroje marketingové komunikace. Zmíněn je zde i životní cyklus výrobku, který je nedílnou součástí …moreAbstract:
This thesis deal with marketing comunication of ŠKODA SCALA and KAMIQ. The aim of this thesis is compare this communication and find out if one of the vehicle is more promoted.The theoretical part describes marketing communication its goals, target markets, positionong and segmentation. Prioritly are described here tools of marketing communication. In this part is also mentation the life cycle of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kulhavá, M.A.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights