Postoje a názory na inkluzivní vzdělávání pedagogické veřejnosti – Bc. Petra Ševčíková
Bc. Petra Ševčíková
Master's thesis
Postoje a názory na inkluzivní vzdělávání pedagogické veřejnosti
Attitudes and opinions on inclusive education teaching public
Abstract:
Diplomové práce se zabývá analýzou postojů a názorů na inkluzivní vzdělávání pedagogické veřejnosti. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část objasňuje pojem postižení, jeho vnímání v čase, klasifikaci a rozdělení dětí se speciálními vzdělávacími potřebami dle zákona č. 561/2004 Sb. Podává přehled o vzdělávacích možnostech dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis of attitudes and views on inclusive education teaching public. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explains the concept of disability, his perception in time, the classification and division of children with special educational needs according to the act no. 561/2004 Coll. It gives an overview of the educational opportunities …moreKeywords
integrace inkluze žák se speciálními vzdělávacími potřebami tělesné postižení sluchové postižení zrakové postižení mentální postižení legislativa poradenské služby integration inclusion pupil with special education needs physical impairment auditory impairment visual impairment mental disability legislative advisory services
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n99sf/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2016
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA