Postoje a názory na inkluzivní vzdělávání pedagogické veřejnosti – Bc. Petra Ševčíková
Bc. Petra Ševčíková
Diplomová práce
Postoje a názory na inkluzivní vzdělávání pedagogické veřejnosti
Attitudes and opinions on inclusive education teaching public
Anotace:
Diplomové práce se zabývá analýzou postojů a názorů na inkluzivní vzdělávání pedagogické veřejnosti. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část objasňuje pojem postižení, jeho vnímání v čase, klasifikaci a rozdělení dětí se speciálními vzdělávacími potřebami dle zákona č. 561/2004 Sb. Podává přehled o vzdělávacích možnostech dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of attitudes and views on inclusive education teaching public. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explains the concept of disability, his perception in time, the classification and division of children with special educational needs according to the act no. 561/2004 Coll. It gives an overview of the educational opportunities …víceKlíčová slova
integrace inkluze žák se speciálními vzdělávacími potřebami tělesné postižení sluchové postižení zrakové postižení mentální postižení legislativa poradenské služby integration inclusion pupil with special education needs physical impairment auditory impairment visual impairment mental disability legislative advisory services
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n99sf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ