Základy vizualního designu webových stránek – Bc. Markéta Havlásková
Bc. Markéta Havlásková
Diplomová práce
Základy vizualního designu webových stránek
Web Sites Visual Design Basics
Anotace:
Diplomová práce „Základy vizuálního designu webových stránek“ stručným způsobem shrnuje témata, která jsou podstatná pro problematiku úpravy vzhledu webových prezentací takovým způsobem, aby sloužily jako efektivní prostředek vizuální komunikace. Zaměřuje se především na určení základních vizuálních prvků a částí tvořících webovou stránku a podrobnou charakteristiku těchto prvků. Autor definuje tři …víceAbstract:
Diploma thesis „ Web Sites Visual Design Basics“ visual communication designing for web. First part of thesis identify web site´s basics visual elements and parts, after focused on this elements – colors, types and images- in more details. Author defined three fundamental aspect of web sites visual appearance – visual comfortability, usability and accessibility. Second part of work summarized advisement …víceKlíčová slova
grafický design principy grafického designu teorie barev typografie vizuální design vizuální komunikace vizuální prvky www stránky webdesign accessibility color theory graphic design typography usability visual communication visual design visual design principles web sites visual design elements webdesign
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m8jyy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2008
- Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Principy designu zvukových notifikací a elementů uživatelského rozhraní mobilních aplikací
Gabriela Bušinová -
Design instruovaný surrealismem. K problému vztahu surrealismu a grafického designu
Tereza Vaidová -
Dynamické vizuální identity: Analýza využití flexibilních prvků v grafickém designu
Jakub Jonáš -
Rozvoj kreativity středoškolských studentů grafického designu
Kristina Černá -
Vizuální strategie grafického designu novin. Případová studie portugalského deníku Jornal i
Renata Hostinská -
Dramaturgie divadelního plakátu: K estetice a poetice grafického designu v divadlech
Martin Maryška -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Autorský projekt na základě výzkumu vztahu Metamoderny a Designu
Valeriya PAVLUKHINA