Measuring Impacts of Corporate Social Responsibility - Case Study on Financial Literacy in the Czech Republic – Markéta Jelínková
Markéta Jelínková
Master's thesis
Measuring Impacts of Corporate Social Responsibility - Case Study on Financial Literacy in the Czech Republic
Měření dopadů společesnké odpovědnosti firem - Případová studie na finanční gramotnost v České republice
Anotácia:
Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, která metoda je nejvhodnější pro měření dopadů Společenské odpovědnosti firem a rovněž specificky tzv. Corporate Community Investment, což je součástí CSR. V diplomové práci byly použity různé metody jako je analýza, srovnání, osobní rozhovory i rozhovory po telefonu či dotazník. Část 1 poskytuje přehled týkající se Společenské odpovědnosti firem z různých …viacAbstract:
This thesis aims to ascertain which method is the most appropriate to measure impacts of Corporate Social Responsibility and also specifically Corporate Community Investments as a part of Corporate Social Responsibility. Various methods were used in the Master's Thesis, such as analysis, comparison, several personal as well as phone interviews or questionnaire. Section 1 provides overview of Corporate …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33860
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2012
- Vedúci: Daniela Pauknerová
- Oponent: Ondřej Škorpil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JELÍNKOVÁ, Markéta. \textit{Measuring Impacts of Corporate Social Responsibility - Case Study on Financial Literacy in the Czech Republic}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ispit/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33860
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić