Případová studie tvorby e-shopu v prostředí malých a středních firem – Tomáš Hájek
Tomáš Hájek
Bakalářská práce
Případová studie tvorby e-shopu v prostředí malých a středních firem
Anotace:
Práce bude zpracována formou deskriptivní případové studie. Deskriptivní případová studie se bude zabývat tvorbou e-shopu pro malé a střední firmy. První kapitola teoreticky vymezuje koncepty e-commerce se zaměřením na tvorbu e-shopů. Druhá kapitola se zabývá analýzou dostupných nástrojů pro tvorbu e-shopů. Na základě výsledků této analýzy bude vytvořen souhrnný postup pro vytvoření e-shopu pro malou …víceAbstract:
This bachelor thesis will be presented in the form of a descriptive case study. The descriptive case study will focus on creation of an e-shop for small and medium-sized enterprises. The first chapter theoretically defines the concepts of e-commerce with a focus on e-shop creation. The second chapter includes an analysis of available tools for e-shop creation. Based on the results of this analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dalibor Gottwald, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hájek, Tomáš. Případová studie tvorby e-shopu v prostředí malých a středních firem. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Technologie a management v dopravě / Dopravní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické obchodování z pohledu nových pravidel zákona o dani z přidané hodnoty
Amálie Juračková -
Elektronické obchodování se zaměřením na podniky s regionální působností
Jiří Ozorák -
Elektronické obchodování s cennými papíry
Roman Mikulenčák -
Elektronická forma obchodování ve zvoleném podniku
Jan Dohnal -
Rizika elektronického obchodování v podniku na B2B trhu
Tomáš Vrbecký -
Bezpečnost elektronického obchodování a dropshippingu
Martin Hanták -
Právní aspekty elektronického obchodování
Alexandra PRAJZLEROVÁ -
Analýza softwarů pro elektronické obchodování v českém prostředí
Erik Lýsek