Návrh projektu mentoringu pro začínající podnikatele v oblasti designu – Bc. Veronika Štefánková
Bc. Veronika Štefánková
Diplomová práce
Návrh projektu mentoringu pro začínající podnikatele v oblasti designu
Mentoring Project Proposal for Start-up Entrepreneurs in the Field of Design
Anotace:
Mentoring je jedním z nejdůležitějších prvků při pomoci začínajícím podnikatelům pro jejich úspěšný vstup na trh. Proto, se cíl práce zaměřuje na návrh projektu mentoringu ve specifické oblasti designu, který se vyznačuje značnou mírou kreativní činnosti a jedinečností každého vytvořeného produktu. Cíle práce byly naplněny za využití kritické rešerše současných programů podpory a rozhovory s absolventy …víceAbstract:
Mentoring is one of the most important elements in helping budding entrepreneurs to successfully enter the market. Therefore, the aim of this thesis focuses on the design of a mentoring project in the specific field of design, which is characterized by a significant degree of creative activity and the uniqueness of each product created. The objectives of the thesis were met using a critical search …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTEFÁNKOVÁ, Veronika. \textit{Návrh projektu mentoringu pro začínající podnikatele v oblasti designu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/7j2s5w/.
Jak správně citovat práci
Štefánková, Veronika. Návrh projektu mentoringu pro začínající podnikatele v oblasti designu. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Design management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu
Gabriela Vojtičková -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností
Radek Holeňa -
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova -
Marketingová strategie neziskové organizace působící v oblasti seniorů
Denisa Ratajová -
Návrh marketingové strategie
Marian Vlk