Začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu ve vybrané základní školy Montessori v Praze – Petra Povejšilová Jenkins
Petra Povejšilová Jenkins
Bachelor's thesis
Začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu ve vybrané základní školy Montessori v Praze
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí základní školy s Montessori programem. Zjišťuje podmínky, za jakých jsou žáci se SVP začleňováni do třídního kolektivu v prvním trojročí Montessori programu dané školy.Abstract:
The bachelor thesis focuses on pupils with special educational needs in the environment of an elementary school with a Montessori program. It investigates the conditions under which pupils with special educational needs are integrated into the classroom environment in the first three years of the Montessori programme of the school.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/vixpo/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2024
- Supervisor: PaedDr. PhDr. Věra Kosíková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ivana Shánilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POVEJŠILOVÁ JENKINS, Petra. \textit{Začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu ve vybrané základní školy Montessori v Praze}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/7j8w5a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Special education / Special education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ