Začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu ve vybrané základní školy Montessori v Praze – Petra Povejšilová Jenkins
Petra Povejšilová Jenkins
Bachelor's thesis
Začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu ve vybrané základní školy Montessori v Praze
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí základní školy s Montessori programem. Zjišťuje podmínky, za jakých jsou žáci se SVP začleňováni do třídního kolektivu v prvním trojročí Montessori programu dané školy.Abstract:
The bachelor thesis focuses on pupils with special educational needs in the environment of an elementary school with a Montessori program. It investigates the conditions under which pupils with special educational needs are integrated into the classroom environment in the first three years of the Montessori programme of the school.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vixpo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedúci: PaedDr. PhDr. Věra Kosíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ivana Shánilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POVEJŠILOVÁ JENKINS, Petra. \textit{Začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu ve vybrané základní školy Montessori v Praze}. Online. Bakalárska práca. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/7j8w5a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Special education / Special education
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ