Ing. Ondřej Hněvkovský
Diplomová práce
SWOT analýza firmy
SWOT analysis of the company
Anotace:
Tématem této diplomové práce je SWOT analýza firmy, tedy analýza silných a slabých stránek firmy, příležitostí a hrozeb působících na firmu z vnějšího okolí. SWOT analýza je významnou součástí analýzy situační, poskytuje souhrnný přehled o možnostech zkoumaného subjektu na základě výstupů z ostatních analýz, jako jsou například STEEP analýza, analýza Porterových pěti sil nebo finanční analýza. Těmito …víceAbstract:
The aim of this work is to provide SWOT analysis of the firm. SWOT analysis consists of considering strengths, weaknesses, opportunities, and threats relevant to the firm. It is also an important part of situational analysis. Moreover, it takes into account outputs of other relevant analysis; such as STEEP analysis, financial analysis, and Porter´s five forces analysis. These topics, besides many more …víceKlíčová slova
Marketingové řízení marketingový výzkum marketingový plán SWOT analýza silné stránky slabé stránky příležitosti hrozby produkt cena distribuce propagace. Marketing management marketing research marketing plan SWOT analysis strenghts weknesses opportunities threats product price distribution promotion.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sjkhe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Výkonnostní online marketing v event managementu
Jiří Skala -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Michaela Koktavá -
Marketingové řízení včetně projektové studie
Anna Kaiserová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Alexey Makarov -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Eva Čápová