Bc. Maryna Sokačová

Diplomová práce

Audit procesu marketingového řízení vybrané firmy.

Marketing Management Process Audit of Chosen Company.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku auditu marketingové strategie. Práce obsahuje literární rešerši, která tuto problematiku řeší z pohledu odborné literatury. Druhá část práce je věnována vlastním analýzám, které auditují marketingovou strategii ve vybraném podniku, kterým je e-shop s dětským zbožím. V rámci auditu marketingové strategie jsou provedeny analýzy mikroprostředí, makroprostředí …více
Abstract:
The thesis is focused on the issue of marketing strategy audit. The thesis contains literary overview that solves this issue from the point of view of professional literature. The second part of the work is considered to be their own, which audit the marketing analysis in the selected company, where the e-shop with children's goods. The analysis of microenvironment, macroenvironment and others is proved …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management