Audit procesu marketingového řízení vybrané firmy. – Bc. Maryna Sokačová
Bc. Maryna Sokačová
Master's thesis
Audit procesu marketingového řízení vybrané firmy.
Marketing Management Process Audit of Chosen Company.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku auditu marketingové strategie. Práce obsahuje literární rešerši, která tuto problematiku řeší z pohledu odborné literatury. Druhá část práce je věnována vlastním analýzám, které auditují marketingovou strategii ve vybraném podniku, kterým je e-shop s dětským zbožím. V rámci auditu marketingové strategie jsou provedeny analýzy mikroprostředí, makroprostředí …moreAbstract:
The thesis is focused on the issue of marketing strategy audit. The thesis contains literary overview that solves this issue from the point of view of professional literature. The second part of the work is considered to be their own, which audit the marketing analysis in the selected company, where the e-shop with children's goods. The analysis of microenvironment, macroenvironment and others is proved …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/b79nj/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOKAČOVÁ, Maryna. \textit{Audit procesu marketingového řízení vybrané firmy.}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/7jgyrd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Master programme / field:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková