Audit procesu marketingového řízení vybrané firmy. – Bc. Maryna Sokačová
Bc. Maryna Sokačová
Diplomová práce
Audit procesu marketingového řízení vybrané firmy.
Marketing Management Process Audit of Chosen Company.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku auditu marketingové strategie. Práce obsahuje literární rešerši, která tuto problematiku řeší z pohledu odborné literatury. Druhá část práce je věnována vlastním analýzám, které auditují marketingovou strategii ve vybraném podniku, kterým je e-shop s dětským zbožím. V rámci auditu marketingové strategie jsou provedeny analýzy mikroprostředí, makroprostředí …víceAbstract:
The thesis is focused on the issue of marketing strategy audit. The thesis contains literary overview that solves this issue from the point of view of professional literature. The second part of the work is considered to be their own, which audit the marketing analysis in the selected company, where the e-shop with children's goods. The analysis of microenvironment, macroenvironment and others is proved …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/b79nj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková