Analýza marketingového mixu vybraného podniku cestovního ruchu – Bc. Markéta Boudová
Bc. Markéta Boudová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu vybraného podniku cestovního ruchu
Analysis of the marketing mix of selected tourism enterprise
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu Relaxcentra Mrkáček, které se zabývá poskytováním služeb v odvětví cestovního ruchu, se sídlem v Lišově u Českých Budějovic. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na seznámení se s problematikou, ve které jsou vymezeny základní pojmy a následně postupy, které jsou nezbytné k vypracování analýzy. Praktická část je zaměřena na interpretaci …moreAbstract:
This thesis deals with an analysis of a marketing mix of the company „Relaxcenter Mrkáček“, which provides services in tourism and place of business is in the city Lišov near Budweis. The theoretical review is focused on explanation of issues, there are defined main concepts and then procedures, which are necessary to develop the analysis. The practical part is focused on interpretation of gained information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/lre5c/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOUDOVÁ, Markéta. \textit{Analýza marketingového mixu vybraného podniku cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/7jj3ka/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Analýza lázeňského města Třeboň jako destinace cestovního ruchu
Nikola Micková