Dominika Krejčová

Bakalářská práce

Cíle a realita gamifikace v marketingu

The goals and reality of gamification in marketing
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je prozkoumat způsob užívání věrnostních karet zákazníky a zjistit tak, zda se výsledky plynoucí z užívání věrnostních ka-ret zákazníky shodují s účelem, resp. záměrem firmy, která je vydává. Jinými slovy, má práce zkoumá proces, v němž se původní očekávání a cíle gamifikace v marketingu firem mění v rukách spotřebitelů ve skutečnost. V teoretické části se práce …více
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to examine the way customers use loyalty cards and to find out whether the results resulting from the use of loyalty cards by customers match with the purpose, respectively with the intention of the issuing company. In other words, this bachelor thesis examines the process in which the original expectations and goals of gamification in the marketing of companies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
  • Vedoucí: Klára Šimůnková
  • Oponent: Michal Šimůnek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81429