Cíle a realita gamifikace v marketingu – Dominika Krejčová
Dominika Krejčová
Bakalářská práce
Cíle a realita gamifikace v marketingu
The goals and reality of gamification in marketing
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je prozkoumat způsob užívání věrnostních karet zákazníky a zjistit tak, zda se výsledky plynoucí z užívání věrnostních ka-ret zákazníky shodují s účelem, resp. záměrem firmy, která je vydává. Jinými slovy, má práce zkoumá proces, v němž se původní očekávání a cíle gamifikace v marketingu firem mění v rukách spotřebitelů ve skutečnost. V teoretické části se práce …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to examine the way customers use loyalty cards and to find out whether the results resulting from the use of loyalty cards by customers match with the purpose, respectively with the intention of the issuing company. In other words, this bachelor thesis examines the process in which the original expectations and goals of gamification in the marketing of companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81429
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Michal Šimůnek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81429
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace firem v ČR
Kateřina Hálová -
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace vybraných společností v českém retailu
Veronika Syrůčková -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Role gamifikace v marketingu
Kristina Jaklová -
Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu
Natálie Braunová -
Gamifikace a její využití v marketingu
Jakub Třeček -
Využití gamifikace v marketingové simulační hře
Viktor Goldman -
Gamifikace ve sdílené mikromobilitě
David Kocánek