Marketingová komunikace Městského kulturního domu Elektra Luhačovice se zaměřením na kongresovou turistiku – Lucie KUBÁČKOVÁ
Lucie KUBÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Městského kulturního domu Elektra Luhačovice se zaměřením na kongresovou turistiku
Marketing communication Městský kulturní dům Elektra Luhačovice dealing with congress tourists
Anotace:
V Bakalářské práci se zabývám problematikou marketingové komunikace a její složkami, pomocí kterých bych chtěla dosáhnout zlepšení nejen komunikace s klienty, ale i konkurenčního postavení na trhu. Výstupem pro praktickou část je zpracování SWOT analýzy, kde bych chtěla zjistit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby MěDK Elektra. Dále provedu analýzu současných komunikačních aktivit MěDK Elektra …víceAbstract:
This Bachelor{\crq}s work dealing with problems of marketing communication and its parts, by which means, I would like to want achieving improvement of not only communication with clients but also improvement of competitive position in the market. The SWOT analysis is resource for practical part where I would like to found out strengths and weakness, opportunities and threats of the company. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor:
10379
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÁČKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingová komunikace Městského kulturního domu Elektra Luhačovice se zaměřením na kongresovou turistiku}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/7jxkkj/.
Jak správně citovat práci
KUBÁČKOVÁ, Lucie. Marketingová komunikace Městského kulturního domu Elektra Luhačovice se zaměřením na kongresovou turistiku. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 12. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Marketingová komunikace firmy působící na trhu kongresového a incentivního cestovního ruchu
Lucie Lacková -
Event marketing v lednicko-valtickém areálu zaměřený na vinařskou turistiku
Ivana Hřibová -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl