Podpora prodeje vybraného produktu a její vyhodnocení – Bc. Dominika Hejlíková
Bc. Dominika Hejlíková
Bachelor's thesis
Podpora prodeje vybraného produktu a její vyhodnocení
Sales promotion a selected product and its evaluation
Abstract:
Název této bakalářské práce je „Podpora prodeje vybraného produktu a její vyhodnocení“, kdy podpora prodeje je doplněna o event marketing, který bude využit jako její nástroj. Smyslem je vytvořit událost založenou na podpoře prodeje vybraných produktů, které budou během akce zákazníkům přiblíženy formou ochutnávek pokrmů. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává …moreAbstract:
The topic of my bachelor thesis is „Sales promotion a selected product and its evaluation“. Sales promotion is improved with event marketing which is used as its tool. Aim is to create event based on sales promotion of selected products, which will be presented to customers in the form of tasting dishes. This thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part discusses marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vh5i7/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova