Podpora prodeje vybraného produktu a její vyhodnocení – Bc. Dominika Hejlíková
Bc. Dominika Hejlíková
Bakalářská práce
Podpora prodeje vybraného produktu a její vyhodnocení
Sales promotion a selected product and its evaluation
Anotace:
Název této bakalářské práce je „Podpora prodeje vybraného produktu a její vyhodnocení“, kdy podpora prodeje je doplněna o event marketing, který bude využit jako její nástroj. Smyslem je vytvořit událost založenou na podpoře prodeje vybraných produktů, které budou během akce zákazníkům přiblíženy formou ochutnávek pokrmů. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is „Sales promotion a selected product and its evaluation“. Sales promotion is improved with event marketing which is used as its tool. Aim is to create event based on sales promotion of selected products, which will be presented to customers in the form of tasting dishes. This thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part discusses marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vh5i7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova