Porovnání klimatu tříd II. stupně základní školy a odpovídajících ročníků gymnázia – Mgr. Barbora Ensingerová
Mgr. Barbora Ensingerová
Bakalářská práce
Porovnání klimatu tříd II. stupně základní školy a odpovídajících ročníků gymnázia
Comparison of the Class Climate of the Second Grade of Basic School With the Class Climate of Appropriate Years of Grammar School
Anotace:
ANOTACE Tato práce se zabývá srovnáním klimatu tříd, porovnává rozdíly mezi klimaty tříd na II. stupni základní školy a v odpovídajících ročnících gymnázia. Teoretická část se zabývá popisem činitelů klimatu třídy, tj. žák (student), učitel a školní třídou, a pokračuje zpracováním rolí žáka (studenta) a učitele a jejich vzájemnými vztahy. Poté představí výzkumné nástroje. Praktická část stanovuje cíle …víceAbstract:
ANNOTATION This work deals with the comparison of the class climate, compares differences between the class climate at the second stage of the basic school and in the corresponding years of the grammar school. The theoretical part concerns the description of the class climate factors, i.e. a pupil (a student), a teacher and a school classroom, continues with an analysis of the role of the pupil (the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wb29v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zjišťování klimatu tříd u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami pomocí dotazníku CES
Lucie Doleželová -
Využití dotazníku CES na školní klima u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Magdalena VOBORNÍKOVÁ -
Interakce ve školní třídě s dobrým sociálním klimatem
Alena Bendová -
Vliv humánně-animální interakce na vývoj a zdraví dítěte na 2. stupni základní školy
Michaela Havlíková -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Příčiny nedůvěry žáků a studentů ve školní autority a jejich důsledky
Andrea Vasileska -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Instrumentální činnosti žáků a učitelů v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy v teorii a praxi
Karolina Hádková