Bc. Petr Rajtšlégr

Master's thesis

Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele

Psychological Functions of the Packaging and Consumer Decision
Abstract:
Hlavní cílem diplomové práce je na základě analýzy podložené komparativním výzkumným šetřením vyhodnocení efektivnosti obalové strategie bílých jogurtů prodávaných na tuzemském trhu. V návaznosti na identifikované oblasti budou formulována vhodná inovativní doporučení v oblasti obalů u každého z vybraných produktů. Dílčím cílem je zhodnocení, jak významným faktorem je obal pro výsledné nákupní rozhodování …more
Abstract:
The main objective of this thesis is based on an analysis of comparative survey research evaluating the effectiveness of strategies packing white yogurt sold in the domestic market. Following the identified areas, appropriate innovative packaging recommendations for each of the selected products will be formulated. The partial objective is to evaluate how important the packaging is for the resulting …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní