Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele – Bc. Petr Rajtšlégr
Bc. Petr Rajtšlégr
Master's thesis
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Psychological Functions of the Packaging and Consumer Decision
Abstract:
Hlavní cílem diplomové práce je na základě analýzy podložené komparativním výzkumným šetřením vyhodnocení efektivnosti obalové strategie bílých jogurtů prodávaných na tuzemském trhu. V návaznosti na identifikované oblasti budou formulována vhodná inovativní doporučení v oblasti obalů u každého z vybraných produktů. Dílčím cílem je zhodnocení, jak významným faktorem je obal pro výsledné nákupní rozhodování …moreAbstract:
The main objective of this thesis is based on an analysis of comparative survey research evaluating the effectiveness of strategies packing white yogurt sold in the domestic market. Following the identified areas, appropriate innovative packaging recommendations for each of the selected products will be formulated. The partial objective is to evaluate how important the packaging is for the resulting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uu6fi/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů
Dagmar Grauová -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Trh s biopotravinami v České republice v porovnání s vybranými evropskými státy
Andrea Nováková -
Český trh s biopotravinami
Kristýna Brožková -
Návrh zavedení nového produktu na potravinářský trh
Pavlína Zbořilová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Anna Fauová -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira