Tereza Žáčková
Bakalářská práce
Tvorba reklamní kampaně
Creating and advertising campaign
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh reklamní kampaně pro podnik Pannyruty. Teoretická část obsahuje především základní pojmy, teoretická východiska a metody práce. Praktická část zhodnocuje marketingovou problematiku podniku a seznamuje s nástroji, které podnik využívá ke své propagaci. Na ni navazuje rozbor silných a slabých stránek s přihlédnutím na charakter podniku a též zhodnocení dotazníkového …víceAbstract:
Subject of this bachelor’s thesis is a design of advertising campaign for Pannyruty company. Theoretical part consists mainly of fundamental terms, theoretical foundation and methods of the thesis. Practical part evaluates marketing strategy of the company and introduces tools that the company uses for its promotion. Subsequently, a set of strengths and weaknesses is analysed with regard to company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/on9ds/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
Social media marketing jako nástroj pro posílení značky
Pavla Dvořáčková -
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Mária Antalová -
Analýza marketingové angentury 4P&P
Hana Kučerová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová