Tereza Žáčková

Bakalářská práce

Tvorba reklamní kampaně

Creating and advertising campaign
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh reklamní kampaně pro podnik Pannyruty. Teoretická část obsahuje především základní pojmy, teoretická východiska a metody práce. Praktická část zhodnocuje marketingovou problematiku podniku a seznamuje s nástroji, které podnik využívá ke své propagaci. Na ni navazuje rozbor silných a slabých stránek s přihlédnutím na charakter podniku a též zhodnocení dotazníkového …více
Abstract:
Subject of this bachelor’s thesis is a design of advertising campaign for Pannyruty company. Theoretical part consists mainly of fundamental terms, theoretical foundation and methods of the thesis. Practical part evaluates marketing strategy of the company and introduces tools that the company uses for its promotion. Subsequently, a set of strengths and weaknesses is analysed with regard to company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace