Theses 

Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis – Mária Antalová

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Mária Antalová

Bakalářská práce

Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis

Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis

Abstract: This thesis deals with the use of social media marketing in an organization called Buddy System Zlin, which helps the incoming international students at Tomas Bata University in Zlin. To find out if the communication techniques via social media are sufficiently performed, the research was conducted and the results were analyzed. The thesis has two parts; firstly, the theoretical part provides the explanation of necessary theoretical findings, which lead the reader to a better understanding of the approach and choice of methods for conducting the research, which is done in the practical part. The practical part describes the organization, its marketing mix, objectives of the research and shows the SWOT analysis based on the opinions of the international students. The thesis concludes with the final summarization and recommendations.

Abstract: Práca sa zaoberá využívaním marketingu v sociálnych médiách v organizácii, ktorá pomáha prichádzajúcim zahraničným študentom Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Buddy System Zlín. Za účelom zistenia, či sú techniky komunikácie na sociálnych médiách dostatočné bol realizovaný prieskum, ktorého výsledok bol analyzovaný. Práca má dve časti. Prvá časť sa venuje vysvetleniu teoretických poznatkov, ktoré pomôžu čitateľovi k lepšiemu pochopeniu spôsobu a výberu metód pre prieskum, ktorý je zanalyzovaný v praktickej časti. Praktická časť popisuje organizáciu, jej marketingový mix, ciele výskumu a zobrazuje SWOT analýzu, ktorá je založená na názoroch zahraničných študentov. Práca končí zhrnutím a odporúčaniami.

Keywords: marketingový výskum, marketingová analýza, sociálne média, marketingový mix, SWOT analýza, cieľová skupina

Jazyk práce: angličtina

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
  • Zveřejnit od: 3. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/wps/portal/eprihlaska-vysledky?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=42033 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

Antalová, Mária. Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 24. 6. 2019 11:45, 26. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz