Marketingová komunikace na B2B trhu – Natálie Vyskočilová
Natálie Vyskočilová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace na B2B trhu
Marketing communication on the B2B market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implantaci komunikační strategie pro nový segment zákazníků společnosti ASCO-DŘEVO s.r.o., vycházející z analýzy vnějšího prostředí. Práce zahrnuje teoretické definice marketingové komunikace a analýzy makro a mikroprostředí, včetně konkurence a zákazníků, na základě dotazníkového šetření. Výsledkem je návrh komunikační strategie, který má za cíl posílit …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the design and implementation of a communication strategy for a new customer segment of ASCO-DŘEVO s.r.o., based on an analysis of the external environment. The thesis includes theoretical definitions of marketing communication and analysis of the macro and micro environment, including competition and customers, based on a questionnaire survey. The result is a proposal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vyskočilová, Natálie. Marketingová komunikace na B2B trhu. Pardubice, 2025. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Miroslava Nová -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová -
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
Tereza NOVÁKOVÁ -
Analýza vnějšího prostředí pro vybraný podnik
Nikola FEJTOVÁ -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Využití analýzy vnějšího prostředí pro zavedení nové služby
Milan Kozler -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma