Ing. Margit Beníčková

Master's thesis

Propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu

Promotion of the Czech Republic as a Tourism Destination
Anotácia:
Diplomová práce „Propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu“ zachycuje problematiku související se současným stavem propagace naší země jako destinace cestovního ruchu na trzích mezinárodních i domácím Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První část je věnována vymezení cestovního ruchu, základních používaných pojmů a typologii cestovního ruchu. V první kapitole je rovněž popsána i teorie …viac
Abstract:
Thesis “Promotion of the Czech Republic as tourist destination” captures problems related to current situation in promoting our country as a tourist destination on international and domestic markets. Thesis is divided into seven chapters. The first part is dedicated to definition of basic terms and tourism typology. In this chapter is also described marketing of services. Most important documents, …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2008
  • Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní