Bc. Eva KRVAČNÁ

Master's thesis

Marketingové komunikace v sociálních službách

Marketing communitacions in a social services
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi, vymezuje jejich jedinečnost a význam v sociálních službách. Cílem diplomové práce je navrhnout plán marketingových komunikací konkrétní neziskové organizace, který by měl vytvořit pozitivní image a zvýšit povědomí organizace u široké veřejnosti. Na základě teoretických poznatků jsou formulována teoretická východiska pro nastavení pracovních hypotéz …more
Abstract:
This thesis drala with marketing communications, defines their uniqueness and importace in social services. The thesis aims to propose a specific plan for marketing communications, nonprofit organizations, which should create a positive image increase awareness aminy the general public organization. Based on theoretical findings are worded theoretical basis for the set of working hypothe-ses. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier: 18488

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KRVAČNÁ, Eva. Marketingové komunikace v sociálních službách. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe