Proces volby vysoké školy u přírodovědných oborů – Bc. Barbora Válková
Bc. Barbora Válková
Diplomová práce
Proces volby vysoké školy u přírodovědných oborů
The Decision Making Process in Choosing a University for Natural Science
Anotace:
Práce se zabývá procesem volby vysoké školy u studentů, kteří se zajímají o přírodovědné obory. Teoretická část práce se zabývá problematikou marketingu vysokých škol a nástrojů vhodných při komunikaci s mladou generací potenciálních uchazečů o studium vysoké školy. Praktická část představuje současný stav na trhu vysokých škol, komunikaci Fakulty technologické a kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných …víceAbstract:
This thesis examines the process of choosing college in science majors. The theoretical part deals with the issue of marketing of universities and marketing tools suitable for communicating with the young generation of potential university applicants. The practical part presents the current state of the market, communication of the Faculty of Technology and qualitative research in the form of semi …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Válková, Barbora. Proces volby vysoké školy u přírodovědných oborů. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image
Šárka Michalíková -
Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií VUT v Brně, řešení technologické etapy hrubé spodní stavby
Martin Synáček -
Vnímání komunikace Fakulty technologické UTB ve Zlíně generací Z
Tereza Bělohoubková -
Marketingová komunikace Fakulty materiálově-technologické vůči průmyslovým podnikům
Michael Bureš -
Seberegulace, copingové strategie a problémové používání internetu vysokoškoláků
Kateřina KOPÁČKOVÁ -
Rozhodovací proces studentů při výběru vysoké školy
Simona Luteránová