Silné a slabé stránky činnosti podnikatelského subjektu – Bc. Dana Kejzlarová
Bc. Dana Kejzlarová
Master's thesis
Silné a slabé stránky činnosti podnikatelského subjektu
Strengths and weaknesses of the business activities of the entity
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá SWOT analýzou společnosti Emco spol. s r.o. Východiskem práce je strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí, pomocí níž jsou zachyceny a popsány nejdůležitější vlivy působící na daný podnik. Následně je provedena analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, která má posoudit vhodnost jejich užití ve firmě. Cílem této práce je na základě zjištěných poznatků …moreAbstract:
This thesis deals with the SWOT analysis of the company Emco spol. s r.o. Starting point is a strategic analysis of external and internal environment, whereby they are captured and described the most important influences on the enterprise. Subsequently, an analysis of individual marketing mix, the appropriateness of their use in the company. The aim of this work is based on findings suggest remove …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tikzc/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu -
Strategic plan of company's expansion in regions of the Czech Republic
Jiří Novotný -
Strategic management and decision-making in hotel operation
Tomáš Pešťák -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová