Bc. Jan KOVÁŘ
Diplomová práce
Agrese ve školském prostředí
Aggression in the school environment
Anotace:
Autor se bude ve své diplomové práci zabývat problematikou sociálně patologického chování žáků a studentů v prostředí školy, zejména jejich agresí vůči pedagogickému sboru. V teoretické části budou zpracována témata vztahující se k uvedené problematice, zejména téma sociální patologie, normy, pojetí normy, příčin sociálně patologického chování, agrese a její formy. Autor se rovněž zaměří na téma sociální …víceAbstract:
In the diploma work, the author deals with the issue of social pathological behaviour of pupils and students in the school environment, especially their aggression towards the teaching staff. In the theoretical part, the topics related to the above mentioned topic will be discussed, especially the topic of social pathology, norm, the concept of norm, the causes of social-pathological behaviour, aggression …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Slavomil Fischer, Ph.D. MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVÁŘ, Jan. Agrese ve školském prostředí. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání sociálních norem a sociální patologie romskými dětmi mladšího školního věku
Veronika ČECHOVÁ -
Sociální patologie u dětí staršího školního věku, jejich prevence a řešení
Milan SAPÍK -
Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Veronika Masnicová -
Rizikové jednání v prostředí sociální sítě TikTok
Vendula Neuwirthová -
Žák na 1. stupni základní školy v kontextu vztahů ve školní třídě
Denisa Týnová -
Prostředí školní družiny a jeho význam v prevenci problémového chování
Lucie Varyšová -
Neukázněný žák jako faktor zvyšující rizikové chování ve školní třídě
Veronika Dudová -
Realizace prevence rizikového chování ve školním prostředí z pohledu školních metodiků prevence.
Veronika KŘENEK TOŠOVSKÁ