Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods – Simona Valášková
Simona Valášková
Master's thesis
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat situaci na trhu bezlaktózových výrobků v České republice a zvyklosti spotřebitele na tomto trhu. V práci se snažím porozumět nákupnímu chování a identifikuji názory spotřebitele na českém trhu s bezlaktózovými výrobky. Práce začíná teoretickým úvodem do oblasti marketingového výzkumu, který je dále detailněji rozdělen a jednotlivé teoretické části popsány dle …viacAbstract:
The aim of my thesis was to analyze the situation on the market with lactose-free products in the Czech Republic and habits of consumers in this market. In my thesis I am trying to understand the shopping behavior and identify consumer´s opinions on the Czech market with lactose-free products. The thesis begins with a theoretical introduction to the field of marketing research, which is further divided …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/7ln2mj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2016
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALÁŠKOVÁ, Simona. \textit{Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods}. Online. Diplomová práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ln2mj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková