Propagace veřejných knihoven a jejich služeb – Jan POLANKA
Jan POLANKA
Bachelor's thesis
Propagace veřejných knihoven a jejich služeb
Propagation of public libraries and their services
Anotácia:
Práce pojednává o možnostech propagace veřejných knihoven a služeb, které veřejnosti nabízejí. V úvodní části uvádí přehled knihovnických služeb a cílů, kterých by se měly veřejné knihovny snažit dosáhnout v rámci celé společnosti a její kultury. Poté představuje téma propagace a stručný výčet a popis jejích jednotlivých možností. Poslední třetina je pak věnována konkrétním návrhům na to, jak by mohly …viacAbstract:
This work discuss about possibilities of propagation of public libraries and their services, which they offers. The first part introduce an overview of library services and purposes, which should be public libraries trying to attain in the whole society and its culture. Thereafter presents a theme of propagation and brief enumeration and description of its individual alternatives. The last third is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Dagmar Svatková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLANKA, Jan. Propagace veřejných knihoven a jejich služeb. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáUniversity of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
Humanities Studies / Humanities
Práce na příbuzné téma
-
Knihovny v meziválečném období: Knihovna Jiřího Mahena v letech 1918 - 1939
Jana Švédová -
Metodická podpora knihovnám prostřednictvím portálu sos.knihovna.cz
Jaroslava Dvořáková -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová