Podpůrná opatření a rozvoj komunikace u dětí s PAS v mateřské škole – Veronika KUNCOVÁ
Veronika KUNCOVÁ
Bachelor's thesis
Podpůrná opatření a rozvoj komunikace u dětí s PAS v mateřské škole
Support measures and communication development in children with ASD in kindergarten
Abstract:
Uvedená práce se zabývá tématem Podpůrná opatření a rozvoj komunikace u dětí s PAS v mateřské škole. Byla zpracována formou kvalitativního výzkumu - případové studie. U chlapce byly sledovány kromě oblasti komunikačních schopností také další okruhy triády obtíží, souvisejících s diagnózou autismus (sociální interakce, chování, představivost a hra), v kontextu s využitím podpůrných opatření při vzdělávání …moreAbstract:
This work deals with the issue of Supportive Measures and the Development of Communication Skills at Children with ASD in Kindergarten. It was processed in the form of qualitative research - case studies. In addition to the area of communication skills, the boy was also monitored for other areas of the Triad of Difficulties related to the diagnosis of autism (social interaction; behaviour, imagination …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Monika Smolíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUNCOVÁ, Veronika. \textit{Podpůrná opatření a rozvoj komunikace u dětí s PAS v mateřské škole}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/7m2syx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUNCOVÁ, Veronika. Podpůrná opatření a rozvoj komunikace u dětí s PAS v mateřské škole. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education of preschool age - Kindergarten Teacher Training
Theses on a related topic
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ
Simona Buriánková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights