Podpůrná opatření a rozvoj komunikace u dětí s PAS v mateřské škole – Veronika KUNCOVÁ
Veronika KUNCOVÁ
Bachelor's thesis
Podpůrná opatření a rozvoj komunikace u dětí s PAS v mateřské škole
Support measures and communication development in children with ASD in kindergarten
Anotácia:
Uvedená práce se zabývá tématem Podpůrná opatření a rozvoj komunikace u dětí s PAS v mateřské škole. Byla zpracována formou kvalitativního výzkumu - případové studie. U chlapce byly sledovány kromě oblasti komunikačních schopností také další okruhy triády obtíží, souvisejících s diagnózou autismus (sociální interakce, chování, představivost a hra), v kontextu s využitím podpůrných opatření při vzdělávání …viacAbstract:
This work deals with the issue of Supportive Measures and the Development of Communication Skills at Children with ASD in Kindergarten. It was processed in the form of qualitative research - case studies. In addition to the area of communication skills, the boy was also monitored for other areas of the Triad of Difficulties related to the diagnosis of autism (social interaction; behaviour, imagination …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Monika Smolíková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUNCOVÁ, Veronika. Podpůrná opatření a rozvoj komunikace u dětí s PAS v mateřské škole. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education of preschool age - Kindergarten Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ
Simona Buriánková
Názov
Vložil
Vložené
Práva