Analýza známosti značky potravinářské společnosti – Magda Tomeczek
Magda Tomeczek
Diplomová práce
Analýza známosti značky potravinářské společnosti
Analysis of Brand Recognition for Food Company
Anotace:
Diplomová práce se týká analýzy známosti značky potravinářské společnosti. Teoretická část zahrnuje charakteristiku společnosti, tj. popis jejího vnějšího a vnitřního prostředí, dále shrnutí teoretických poznatků týkajících se řízení značky a stručnou charakteristiku nástrojů marketingové komunikace. Praktická část obsahuje metodiku výzkumu a způsob shromažďování dat, jímž je dotazování. V rámci analýzy …víceAbstract:
This diploma thesis concerns the analysis of brand recognition for food company. Theoretical part includes characteristics of the company, i.e. description of its external and internal surround, summary of theoretical knowledge about brand management and charakteristic of marketing communication tools. Practical part includes the methodology of research and data collection method which is personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84684
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Kamila Poláková
- Oponent: Martina Kratochvílová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková