Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě – Simona Hosťovecká
Simona Hosťovecká
Bachelor's thesis
Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě
The Analysis of Online Marketing Communication of the Company Focused on Social Media
Abstract:
V tejto bakalárskej práci je riešená problematika online marketingu so zameraním na sociálne siete. V práci sú rozobrané teoretické poznatky o nástrojoch online marketingu, ich analýza a sociálne siete. V druhej časti boli tieto poznatky aplikované do praxe. V tejto práci je zanalyzovaný online marketing a komunikácia na sociálnych sieťach danej firmy a konkurencie. V rámci tohto riešenia boli využité …moreAbstract:
This bachelor's thesis applies to online marketing and is focused on social networks. The thesis contains theoretical knowledge about online marketing tools, social networks and their analysis. In the second part the theoretical information come into practice. This work contains an analysis of online marketing and communication on the social networks of the given company and its competitors. As part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOSŤOVECKÁ, Simona. \textit{Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/7mitbj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hosťovecká, Simona. Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Sociálne siete v destinačnom marketingu
Katarína Hegedüšová -
Marketing a sociálne siete
Mária Danišová -
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková -
Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve
Miroslava Anderová -
Sociálne siete a ich význam pre cestovný ruch
Veronika Demčíkova