Business Strategy of Home Credit in China – Kryštof Sochna
Kryštof Sochna
Bakalářská práce
Business Strategy of Home Credit in China
Business Strategie Společnosti Home Credit v Číně
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá business strategií finanční společnosti Home Credit v Čínské lidové republice. Cílem práce je identifikovat business strategii společnosti Home Credit a určit hlavní příčiny a výzvy, které stojí za úspěchem této firmy na čínském trhu. V první kapitole je uveden stručný popis společnosti, produktů, současné pozice na trhu, přítomnosti na světových trzích, její historie …víceAbstract:
The thesis deals with the business strategy of consumer finance company Home Credit in the People’s Republic of China. The aim of the thesis is to describe and examine Home Credit’s business strategy and pinpoint the main causes and challenges behind the company’s success in the Chinese market. The first chapter provides a brief description of the company; products in the company’s portfolio; the Group …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76077
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76077
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
The notion connectivity in the EU’s economic diplomacy strategy towards the People’s Republic of China
Sandra Zwick -
Causes of the People's Republic of China's Involvement in the Korean War
Marek Panáček -
Religion and the State: The Current Legislation on Religions in the People's Republic of China
Anežka Satorová -
The Development of Bilateral Relations between the People's Republic of China and the Slovak Republic Concerning Trade and Investment in the Time Period 1993-2016
Anna - Lujza FÜREKOVÁ -
Consumers’ Characteristics and Perception of Live Shopping in China
Siqi Wang -
On-line Marketing Strategy of Key Cosmetics Brands in China
Yihan Wang -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Podstata business strategie v pivovarnickém odvětví
Klára Motyčková