Bc. Tim Kutil
Bakalářská práce
Sociální marketing
Social Marketing
Anotace:
Sociální marketing využívá reklamy jako na prostředek boje za dobrou věc. Vychází z předpokladu, že pokud reklama umí přimět lidi k nákupu zboží, dokáže také změnit jejich chování. Sociální – nekomerční marketing na rozdíl od komerčního marketingu nenabízí produkty a služby, ale propaguje sociální hodnoty. Sociální marketing je specifická oblast marketingu, kde je obzvláště důležité promyšleně připravit …víceAbstract:
Social marketing is used in advertising as a medium of fight for a good cause. It assumes that if advertising can induce people to buy goods, it can also influence their behaviors. Social (non-commercial) marketing, unlike commercial marketing, does not offer products and services but promotes social values. Social marketing is a specific marketing area where it is especially important to elaborate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/bnkor/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
- Vedoucí: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Sára Černá -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Lenka Folwarczná -
Možnosti neziskové organizace Semiramis při primární prevenci na základních školách
Lucie Mrázová -
Primární prevence rizikového chování v práci neziskové organizace regionu Chomutovsko
Eva Potůčková -
Spokojenost zaměstnanců vybrané neziskové organizace s vybranými faktory pracovní spokojenosti
Gabriela Richterová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Natálie Brustmannová -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova