Role vegetace v koloběhu vody v krajině - vliv badatelské výuky na úroveň žákovského porozumění tématu – Michaela KOUDELKOVÁ
Michaela KOUDELKOVÁ
Bakalářská práce
Role vegetace v koloběhu vody v krajině - vliv badatelské výuky na úroveň žákovského porozumění tématu
The role of vegetation in the water cycle in the landscape - an impact of inquiry based education on pupils understanding
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rolí vegetace v koloběhu vody v krajině a vlivem badatelsky orientované výuky na úroveň znalostí tohoto tématu u žáků devátých tříd. V první části práce jsou nastíněny základní pojmy problematiky vody v krajině, vlivu vegetačního pokryvu na udržení vody v krajině, tokem vody v rostlinném těle, biotické pumpy a s ní související velký a malý koloběh vody. Dále jsou uvedeny …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the role of vegetation in the hydrological cycle in the landscape and the influence of inquiry-based instruction on the level of knowledge of this topic of ninth-graders. The first part of the thesis outlines the basic concepts of water in the landscape, the influence of vegetation cover on water retention in the landscape, the flow of water in the plant body, biotic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Renata Ryplová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOUDELKOVÁ, Michaela. \textit{Role vegetace v koloběhu vody v krajině - vliv badatelské výuky na úroveň žákovského porozumění tématu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/7n7s6q/.
Jak správně citovat práci
KOUDELKOVÁ, Michaela. Role vegetace v koloběhu vody v krajině - vliv badatelské výuky na úroveň žákovského porozumění tématu. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Přu-Chu
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva